Friday, May 15, 2009

SERANGAN KE ATAS LEMBAH SWAT : TENTERA ISLAM SENDIRI MENJADI ALAT AMERIKA MEMERANGI SAUDARA SEAQIDAH DENGAN MEREKA



Salam Perjuangan,

Dalam keterbatasan masa ini, saya menyeru semua Gerakan Islam tidak mengira PAS, JIM, Hizbut Tahrir, ABIM, Tabligh, Salafi, PKS, Ikhwanul Muslimin, Gerakan-gerakan Jihad untuk sama-sama kita memperjuangkan nasib saudara kita di Lembah Swat, 160km dari Islamabad. Ramai juga yang bertanya kepada saya apa yang terjadi di sana, tetapi dalam masa yang singkat ini suka untuk saya ceritakan bahawa Amerika Syarikat telah mengerahkan tentera Pakistan untuk menghancurkan pejuang-pejuang Taliban yang bertapak kukuh di wilayah autonomi tersebut. Ia bermula apabila Talibah mengisytiharkan penerapan syariah di wilayah tersebut sejak 16 Februari 2009. Ada sumber yang menyatakan Taliban malah mengiystiharkan khilafah di wilayah tersebut. Maka Amerika Syarikat serta-merta mengarahkan Pakistan mengerahkan tenteranya untuk menghapuskan Taliban.



Lembah Swat adalah kawasan yang sangat cantik di Pergunungan Hindu Kush. Ia dihuni kira-kira 500 000 penduduk, telah mendapat autonomi sejak tahun 2001. Hari ini penduduknya menjadi pelarian akibat serangan dari tentera Pakistan yang beraqidah sama dengan mereka, solat yang sama, tuhan yang sama dan menyambut hari raya yang sama. Sungguh menyedihkan apabila orang Islam digunakan untuk membunuh sesama Islam dan pemimpin-pemimpin ummat Islam tidak berbuat apa-apa. Celakalah golongan begini.

KITA TERDESAK MEMERLUKAN SANG KHILAFAH YANG AKAN MENGISYTIHARKAN JIHAD KE ATAS SEGALA KEKUFURAN INI.

Berikut saya kepilkan seruan yang dikeluarkan oleh Jurucakap Hizbut Tahrir Pakistan berkenaan isu ini.

ALLAHUAKBAR!
ALLAHUAKBAR!
ALLAHUAKBAR!


---------------------------------------------------------------------------------------

Hizb ut-Tahrir Wilayah Pakistan campaigns to stop America’s war which makes Muslims fight Muslims


بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

The Media Office in Pakistan

PRESS ANNOUNCEMENT

Date: 19th Jama'di al-Awwal 1430 AH / 14th May 2009 CE

No: PR09020

Hizb ut-Tahrir Wilayah Pakistan campaigns to stop America's war which makes Muslims fight Muslims

Hizb ut-Tahrir Wilayah Pakistan has launched a campaign against the government's creation of a wasteful civil war in Pakistan, to secure America's occupation in Afghanistan. On the one hand the Muslims are losing on all fronts, they are losing their soldiers in dozens, their mujahideen in hundreds, their women, children and elderly are suffering, their homes and their livelihood are being destroyed. Whilst on the other hand, America benefits by engaging the seventh largest army in the world within its own borders and diverting the guns of the mujahideen from the crusaders and on to their own Muslim brothers. Especially at a time, where America's cowardly forces are failing in their crusade, America's capitalist economy is collapsing despite frantic efforts, America's true ugly face of colonialist hegemony has become despised by even its allies, Hizb ut-Tahrir denounces the government's attempt to rescue America at the cost of the Muslims.

Hizb ut-Tahrir Wilayah Pakistan has initiated a huge nationwide campaign of public mobilization, protests, bayyans (public addresses) and leaflets, to stop America's war. This escalating campaign is an open invitation for the masses in general, and the political parties and the ulema in particular, to raise their voice against this heinous crime against the Muslims and Islam.

Hizb ut-Tahrir Wilayah Pakistan demands that:

1. America's war is immediately stopped and our sons in the Pakistan Army are no longer used as fuel for Obama's failing crusade.

2. All American presence, military, political and intelligence, is uprooted from the country for it is the cause of the continuous turmoil and chaos that the country has faced since America launched its crusade.

3. The army must disobey those treacherous commanders who order them to kill their brothers, and give the Nussrah to Hizb ut-Tahrir to establish the Khilafah and liberate Afghanistan from the American occupation as well as Kashmir from the polytheist state of Hindus.



Naveed Butt

The Official Spokesman of Hizb ut-Tahrir in Pakistan

5 comments:

hamzah said...

salam,

moga allah memberikan nussrah buat sedara kita di sana. allahuakbar...

Anonymous said...

Salam,

Apa yang ana nampak kerajaan sekular Pakistan sedang membantu Amerika mengali kubur besar untuk mereka berdua.

Kekejaman mereka terhadap kaum muslimin di sana hanya akan menjadi pelincir untuk melancarkan jentera dakwah oleh saudara-saudara kita di sana untuk menegakkan Khilafah!

Allahu Akbar!
Allahu Akbar!
Allahu Akbar!

KHILAFAH!

Anonymous said...

"Atas merah Lembah Swat dengan darah. Ayuh, kita bangunkan kembali Daulah Khilafah!"

Allahu Akbar!
Allahu Akbar!
Allahu Akbar!
KHILAFAH!

Hamba Dakwah said...

Disuatu penjuru dunia, umat Islam bermandikan darah dan keringat dibedil Amerika dan tentera sesat Pakistan.

Disuatu penjuru dunia pula, umat Islam bermandikan tangisan dan rintihan mengusung perut kosong, lapar dan kebuluran.

Disuatu penjuru dunia lain, umat Islam sedang diperbodoh ideologi kufur barat, berakhlak persis monyet, berebut-rebut kerusi, berantakan sesama untuk menjadi pemerintah sekular, menerap sekular, memperjuangan sekular.. tak sedar diri itu juga sekular!

insidewinme said...

Ketika Rasulullah Saw. menantang berbagai keyakinan bathil dan pemikiran rusak kaum musyrikin Mekkah dengan Islam, Beliau dan para Sahabat ra. menghadapi kesukaran dari tangan-tangan kuffar. Tapi Beliau menjalani berbagai kesulitan itu dengan keteguhan dan meneruskan pekerjaannya.